Masonlar.org - Harici Forumu

Gönderen Konu: Good to see New Forums  (Okunma sayısı 8057 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Ekim 16, 2006, 05:23:10 öö
  • Ziyaretçi

Hi everyone , I picked you up from 'Masonic Forum of Light' always pleased to see new forums on the internet. Those that might know a bit about me will be aware that the Lodgeroom International team  support a number of Sites and forums from various countries.

Good luck with this.

I am just trying out simple machines forums, how have you found it so far?

Ekim 16, 2006, 08:50:14 öö
Yanıtla #1
  • Administrator
  • Uzman Uye
  • İleti: 9553
  • Cinsiyet: Bay
    • Masonluk, Masonlardan Öğrenilmelidir

Dear Brother;

I like it so far. I am kinda having a little bit of trouble with google optimization which i think because of the simple machine forums. But it is easy, user friendly, especially you have lots of options in admin section so i like it so far. By the way thx for your support Brother.
- Sahsima ozel mesaj atmadan once Yonetim Hiyerarsisini izleyerek ilgili yoneticiler ile gorusunuz.
- Masonluk hakkinda ozel mesaj ile bilgi, yardim ve destek sunulmamaktadir.
- Sorunuz ve mesajiniz hangi konuda ise o konudan sorumlu gorevli yada yonetici ile gorusunuz. Sahsim, butun cabalarinizdan sonra gorusmeniz gereken en son kisi olmalidir.
- Sadece hicbir yoneticinin cozemedigi yada forumda asla yazamayacaginiz cok ozel ve onemli konularda sahsima basvurmalisiniz.
- Masonluk ve Masonlar hakkinda bilgi almak ve en onemlisi kisisel yardim konularinda tarafima dogrudan ozel mesaj gonderenler cezalandirilacaktir. Bu konular hakkinda gerekli aciklama forum kurallari ve uyelik sozlesmesinde yeterince acik belirtilmsitir.

Ekim 17, 2006, 08:52:33 ös
Yanıtla #2
  • Ziyaretçi

Glad to see some new faces on the internet.

Well done

Ekim 21, 2006, 05:32:39 ös
Yanıtla #3
  • Ziyaretçi

I am here to add my own expression of good will for this forum. As the ubiquitous Bill said it is great to see another Masonic forum on the net. We need as many platforms as possible to help spread the true genuine message of FM.

Best of Fraternal good fortune to all concerned with this new forum.

Ekim 22, 2006, 11:12:09 öö
Yanıtla #4
  • Administrator
  • Uzman Uye
  • İleti: 9553
  • Cinsiyet: Bay
    • Masonluk, Masonlardan Öğrenilmelidir

Thank you Guzark and welcome. by the way; if anyone gets 404 (page not found) error in anywhere of this website. please take a screenshot and send it to me. cause i have talked to my hosting company and they said it should not be like that. so next time send me the screenshot so i can send it to them and they can solve the problem, if there is any.

So welcome again, and
Enjoy.
- Sahsima ozel mesaj atmadan once Yonetim Hiyerarsisini izleyerek ilgili yoneticiler ile gorusunuz.
- Masonluk hakkinda ozel mesaj ile bilgi, yardim ve destek sunulmamaktadir.
- Sorunuz ve mesajiniz hangi konuda ise o konudan sorumlu gorevli yada yonetici ile gorusunuz. Sahsim, butun cabalarinizdan sonra gorusmeniz gereken en son kisi olmalidir.
- Sadece hicbir yoneticinin cozemedigi yada forumda asla yazamayacaginiz cok ozel ve onemli konularda sahsima basvurmalisiniz.
- Masonluk ve Masonlar hakkinda bilgi almak ve en onemlisi kisisel yardim konularinda tarafima dogrudan ozel mesaj gonderenler cezalandirilacaktir. Bu konular hakkinda gerekli aciklama forum kurallari ve uyelik sozlesmesinde yeterince acik belirtilmsitir.

Benzer Konular

Konu / Başlatan Yanıt Son Gönderilen:
2 Yanıt
2041 Gösterim
Son Gönderilen: Eylül 04, 2014, 10:16:22 ös
Gönderen: Metatron