Masonlar.org - Harici Forumu

 

Gönderen Konu: Cevap verirken alıntı yapamıyorum  (Okunma sayısı 5509 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Şubat 23, 2013, 11:41:17 öö

Birisinin yazısını alıntılamak için "alıntı" düğmesine basıyorum fakat olmuyor. Site ile ilgili bir teknik sıkıntı mı yoksa sadece benim bilgisayarımda olan bir şey mi? Bilgilendirirseniz sevinirim. Saygılarımla.
"İsteyen yavaş gitsin, ister hızlı koşsun, arayan bulur. İki elinle isteğe sarıl; çünkü istektir iyi yola kılavuz olan."
Mevlana


Şubat 23, 2013, 01:07:44 ös
Yanıtla #1

"Alıntı yaparak yanıtla" seçeneği varmış, görememişim. Sorunum çözülmüştür, konuyu kapatabilirsiniz.
"İsteyen yavaş gitsin, ister hızlı koşsun, arayan bulur. İki elinle isteğe sarıl; çünkü istektir iyi yola kılavuz olan."
Mevlana


 

Benzer Konular

  Konu / Başlatan Yanıt Son Gönderilen:
1 Yanıt
7458 Gösterim
Son Gönderilen: Kasım 16, 2008, 10:02:13 ös
Gönderen: Prenses Isabella
0 Yanıt
5050 Gösterim
Son Gönderilen: Nisan 16, 2009, 08:59:04 ös
Gönderen: Mozart
6 Yanıt
11165 Gösterim
Son Gönderilen: Haziran 09, 2012, 02:09:59 öö
Gönderen: Alşah
0 Yanıt
7220 Gösterim
Son Gönderilen: Ağustos 16, 2010, 08:01:08 ös
Gönderen: redkit
1 Yanıt
5197 Gösterim
Son Gönderilen: Kasım 03, 2010, 10:27:56 öö
Gönderen: MASON
1 Yanıt
5882 Gösterim
Son Gönderilen: Mart 15, 2011, 11:54:31 öö
Gönderen: Pagan
7 Yanıt
7481 Gösterim
Son Gönderilen: Haziran 22, 2016, 09:10:43 öö
Gönderen: Birisi
0 Yanıt
3574 Gösterim
Son Gönderilen: Eylül 11, 2012, 12:08:40 ös
Gönderen: MASON
0 Yanıt
4939 Gösterim
Son Gönderilen: Kasım 22, 2012, 07:53:50 ös
Gönderen: Tij
0 Yanıt
3688 Gösterim
Son Gönderilen: Aralık 30, 2012, 11:26:31 ös
Gönderen: MASON